fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / اپلیکیشن کاربردی /اپلیکیشن اسمارت سوییچ

اپلیکیشن اسمارت سوییچ

اپلیکیشن اسمارت سوییچ

تا حالا برایتان پیش آمده که بخواهید اطلاعات خاصی را به گوشی دیگری منتقل کنید. یا حتی از اطلاعات گوشی سامسونگ خود بکاپ تهیه کرده تا در صورت لزوم آن را برگردانید. این کار بسیار سخت و زمان بر چرا که باید از هر یک از فایل های خودتان کپی بگیرید و در جایی از آن نگهداری کنید. البته ممکن است مشکلات زیادی از جمله پاک شدن برخی اطلاعات هنگام کپی پیش بیاید.

نگران نباشید چرا که شرکت ساسونگ این مشکل را حل کرده. با این نرم افزار که در دو نسخه کامپیوتر و اندروید قابل دانلود است می توانید از اطلاعات خود بکاپ بگیرید و هر زمان که به آن نیاز داشته باشید آن را برگردانید.

نکته ی جالب دیگری که در نسخه کامپیوتری این نرم افزار وجود دارد این است که شما به سادگی گوشی خود را با کابل شارژر به کامپیوتر متصل کرده و این نرم افزار را اجرا می کنید بعد از آن نرم افزار به طور خودکار گوشی شما شناسایی می کند و شما فقط با فشار یک دکمه می توانید از اطلاعاتتان بکاپ بگیرید. نکته جالب دیگر این است که در بازگردانی آن نیز نرم افزار به طور خودکار همه چیز گوشی شما را سر جایش می گذارد.

نقطه ضعف این نرم افزار در پلتفرم کامپیوتر این است که این نرم افزار فقط گوشی هایی با نسخه اندروید بالاتر از 5 را قبول می کند.

  • قابلیت ها
  1. اتصال آسان با یک کلیک
  2. پشتیبانی از عملکردهای مختلف
  3. اتصال سریع و انتقال سریع داده‌ها
  4. پشتیبان‌گیری و بازیابی آسان
  5. همگام‌سازی داده‌ها
  6. و...

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه