fasliblog
فصلی بلاگ / علم و دانش / حمل و نقل /خودرو های تسلا به تصفیه هوا مجهز می شوند.

خودرو های تسلا به تصفیه هوا مجهز می شوند.

خودرو های تسلا به تصفیه هوا مجهز می شوند.

شرکت تسلا به زودی سامانه ای موسوم به دفاع شیمیایی را بر روی خودروهایش نصب می‌کند که می‌تواند هوای داخل خودرو را تصفیه کند.

سامانه دفاع شیمیایی شرکت تسلا یا HEPA قادر است تا در کمتر از دو دقیقه هوای آلوده و با غلظت ذرات شیمیایی بالا را تصفیه کند و در اختیار سرنشینان خودرو قرار دهد.

سیستم تصفیه و تهویه هوای انحصاری شرکت تسلا قادر است تا کوچکترین ذرات معلق و مضر شیمیایی را فیلتر کرده و هوایی کاملا پاکیزه و مطبوع را در اختیار سرنشینان خودرو قرار دهد.

سیستم فیلتراسیون HEPA قادر است تا انواع گرده، ریزگردها، باکتری‌ها و تمامی ذرات معلق را به دام انداخته و از ورود آنها به داخل کابین جلوگیری کند.

 استاندارد کیفیت پاکسازی ذرات معلق در سیستم تصفیه جدید شرکت تسلا در مقایسه با سایر خودروسازان حداقل صدها برابر بیشتر است به‌طوری‌که به جرات می‌توان گفت که در صورت استفاده از این سیستم دیگر کوچکترین ذره معلقی در هوای کابین خودرو وجود نخواهد داشت.

سامانه تصفیه هوای هوشمند شرکت تسلا همچنین مجهز به حالت دفاع شیمیایی است که در این حالت حتی قادر است کوچکترین ذرات شیمیایی متصاعد شده از تسلیحات شیمیایی را نیز به دام اندازد.

محققان شرکت تسلا با آزمایش سیستم تصفیه هوا در شرایط واقعی و در آلوده‌ترین جاده‌های جهان مثل کالیفرنیا و برخی از شهرهای آلوده چین دریافتند که این سیستم قادر است تا به طور کامل کلیه ذرات معلق را جذب کرده و حتی از ورود بوی محیط به خودرو جلوگیری کند.

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه