fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / کامپیوتر و نرم افزار /سرور مجازی برای سایت نویسی Wamp Server

سرور مجازی برای سایت نویسی Wamp Server

سرور مجازی برای سایت نویسی Wamp Server

اگر شما هم از عده افرادی هستید که علاقه زیادی به طراحی و یا نوشتن سایت دارید این نرم افزار برایتان بسیار کاربرد دارد. اگر شما بخواهید سایتی را طراحی کنید حتما به یک سرور یا سرویس دهنده یا به اصطلاح هاست نیاز دارید و برای خرید هاست و اشتراک سایت در اینترنت باید هزینه زیادی بکنید پس باید حواستان باشید تا هیچ ایراد یا مشکلی نداشته باشید تا بتوانید آن را به درستی روی هاست بارگزاری کنید. از طرفی دیگر برای ویرایش و ایراد گیری سایت نیز شما نمی توانید به صورت آنلاین آن را ویرایش کنید چرا که به دو دلیل به مشکل میخورید دلیل اول کمبود سرعت و دلیل دوم زمان بر بودن آپلود مجدد سایت رو هاست.

پس در این صورت چه می توان کرد؟ راه حل این است که کامپیوتر خود را به هاست تبدیل کنید راه حلی که سرعت، دقت و کیفیت کار شما را افزایش می دهد و به شما کمک میکند تا راحتتر و در کمترین زمان سایت خود را ویرایش بکنید.

نکته دیگر این نرم افزار استفاده آن به صورت شبکه است، یعنی اینکه بعد از اینکه سایت خود را در کامپیوترتان طراحی و یا ویرایش کردید امکان این وجود ندارد که کسی غیر از شما این سایت را ببیند یا از آن استفاده کند مگر اینکه شما دوباره به هاست مراجعه کنید. نکته دیگر اینکه اگر بخواهیم یک سایت داخلی یا به اصطلاح تحت اینترانت طراحی کنیم که فقط افرادی که در شبکه هستند از آن استفاده کنند نیاز بسیار شدیدی به Wamp داریم و با این نرم افزار می توان بسیار ساده نرم افزار و یا سایت های تحت شبکه یا اینترنت نوشت.

مثلا اگر شما بخواهید پی اچ پی (PHP) بنویسید حتما باید یک هاست داشته باشید اما با این نرم افزار خیلی راحت میتوانید PHP بنویسید.

 

  • برخی ویژگی های WampServer

  1. قابلیت سوئیچ بین  تمامی نسخه های Php  MySQL  Apache
  2. امکان مدیریت تمام سرویس های نصب شده
  3. امکان دسترسی به تمام ماژول های php و قابلیت فعال یا غیر فعال سازی هر یک از آنها تنها با یک کلیک
  4. امکان دسترسی به تنظیمات هر کدام از سرویس ها
  5. قابلیت اسفاده از بانک اطلاعاتی  sqlitemanager
  6. قابلیت استفاده از phpmyadmin برای مدیریت بانک های اطلاعاتی
  7. و ....
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه