fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / کامپیوتر و نرم افزار /نرم افزار طراحی ساختمان و دکوراسیون

نرم افزار طراحی ساختمان و دکوراسیون

نرم افزار طراحی ساختمان و دکوراسیون

اتودسک رویت نرم‌افزار مدل‌سازی اطلاعات ساختمان هستش که برای استفادهٔ معمارها، مهندس های عمران و تاسیسات قابلیت های زیادی داره و برای مدل‌سازی سه‌بعدی و ترسیم جزئیات ساختمانی قابل استفاده است.

این برنامه به کاربران توان طراحی ساختمان و سازه هابه صورت سه بعدی (۳D)، یادداشت و علامت گذاری با عناصر دوبعدی و دسترسی اطلاعات ساختمانی از پایگاه داده های مدل ساختمان را میده.

 

به زودی شاهد ورود نرم افزار رویت Revit2019 به بازار مهندسی ساختمان دنیا هستیم . شرکت اتودسک Autodesk در نسخه 2019 نرم افزار رویت Revit به گفته خود نام  آنرا از REVIT به REVIT KEPLER رویت کپلر تغییر خواهد داد تا با افزودن امکانات و تغییرات قابل توجه کاربران خود را با امکاناتیجدید از نرم افزار رویت Revit روبرو کند .

با توجه به اینکه این نرم افزار فعلا در مرحله تست و رفع اشکالات احتمالی بوده و هنوز نسخه های نهایی آن وارد بازار نشده امکانات جدید نهایی آن مشخص نیست.

 

با توجه به نسخه های تست Revit Kepler 2019 لیست تغییرات شامل موارد زیر می باشد :

  • افزایش قدرت رندرینگ Rendering
  • تغییرات در تعریف پارامترهای Parameter های سازنده مقاطع و مدل ها
  • تغییرات در شیوه تعریف سطوح نمایش دتایل Detail Level
  • تغییر در پنجره View Range رویت

و ده ها تغییر دیگر که امیدواریم برای همه علاقه مندان رویت جذاب و کاربردی باشد . یکی از مهمترین تغییرات احتمالی نرم افزار رویت در بحث رندرینگ Rendering افزوده شدن موتور رندرگیر وی ری Vray برای Revit می باشد که به احتمال قوی از Revit2019 به بعد قابل نصب برای روی رویت Revit خواهد بود .

 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه