fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / موبایل و تبلت /گوشی گلکسی S10 سامسونگ

گوشی گلکسی S10 سامسونگ

گوشی گلکسی S10 سامسونگ

باز هم ساسمونگ، شرکت سازنده موبایل، تبلت و... که هر ساله چیز های جدیدی را ارئه می کند که هر کدامشان بسیار عالی و کار راه انداز هستند، در نظر دارد گوشی جدید و فوق پیشرفته ای را ارائه کند.

به اعلام شرکت سامسونگ پرچم دار جدید این شرکت در سال های آینده گوشی گلکسی اس 10 خواهد بود که نسبت به سری های اس دارای برتری فراوانی است. به طور مثال این شرکت اعلام کرده که در نظر دارد برای این گوشی از هوش مصنوعی استفاده کند.

اما به طور حتم نمیتوان این قضیه را تایید کرد چرا که هنوز یکسال به معرفی این گوشی زمان باقی است و احتمال میرود تغییرات دیگری نیز اعمال شود.

اطلاعات گوشی اس 10 به شرح ذیل است:

هوش مصنوعی

امروزه انسان توانسته با اتکا به اطلاعات و دانش و تجربه ی خود مغزی را اختراع کند که بسیار کاربردی است. این مغز هوش مصنوعی نام دارد، به گونه ای که مانند یک مغز انسان عمل کند و قدرت یادگیری، تصمیم گیری و یا قدرت انتخاب را دارا می باشد. امروز این تکنولوژی تا حدودی به بهره برداری رسیده است اما انتظار میرود در آینده وضعیت بهتر شود.

به طور مثال تایید هایی که شرکت گوگل برای جلوگیری از دسترسی ربات ها ایجاد کرده (به اصطلاح کپچای تصویری) به این صورت است که شما تعدادی تصویر میبینید که بالای همه ی تصویر ها یک نوشته قرار دارد (به طور مثال: ماشین) شما باید همه ی تصاویر مربوط به آن نوشته را انتخاب و تایید را بزنید، در واقع شما تایید میکنید که ربات نیستید اما در پشت پرده ی این اعتبار سنجی یک هوش مصنوعی قرار دارد که در حال یادگیری اعمال و چیز ها می باشد و شما از آن بی خبر هستید. پس به طور کلی میتوان گفت هوش مصنوعی مغز ربات ها می باشد.

در این گوشی قرار است از هوش مصنوعی استفاده شود تا تعامل کاربر با گوشی را افزایش داده و نیاز های کاربر را برطرف سازد.

قابلیت دیگر این گوشی استفاده از پردازنده اگزینوس (جدیدترین و قویترین پردازنده) و رم UFS 3.0  با بالا ترین سرعت انتقال نسبت به نسخه های قبل می باشد.

پشتیبانی از اتصال 5G

امروزه اینترنت موبایل (دیتا) پیشرفت چشمگیری داشته و در حال رشد میباشد. تکنولوژی امروزی و در حال حاضر حداکثر به نسخه 4G یا LTE رسیده است اما قرار است به زودی تکنولوژی جدید تر و پر سرعت تری برای اینترنت ارائه شود که یک نسخه بالاتر و سریع تر از 4G است.

پیش بینی می شود این گوشی با بهره گیری از اتصال 5G رکورددار اتصال پر سرعت به اینترنت باشد

باتری L شکل

قرار است با استفاده از باطری L شکل حجم و جرم کمتری نسبت به نسخه های قبل داشته باشد و همچنین قوی تر، و بهتر از قبل خواهد بود تا بتواند زمان استفاده کاربر از تلفن را افزایش بدهد.

اما همچنان میگوییم که یکسال تا معرفی باقی مانده و امکان تغییر وجود دارد اما با این حال گزارشات به دست آمده اینگونه است.

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه