fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / موبایل و تبلت /چه موبایل‌هایی در اردیبهشت‌ماه ۹۷ معرفی شدند؟

چه موبایل‌هایی در اردیبهشت‌ماه ۹۷ معرفی شدند؟

چه موبایل‌هایی در اردیبهشت‌ماه ۹۷ معرفی شدند؟

بازار موبایل یکی پردرآمدترین و پیچیده‌ترین بازارهای دنیا به حساب می‌آید. هر سال، محصولات زیادی به بازار عرضه می‌شوند و وضعیت را خراب‌تر می‌سازند. از آن‌ جایی که آزادی‌ عمل کاربر خیلی‌خیلی افزایش می‌یابد، طوری‌که دیگر قادر نیست بهترین‌ها را بشناسد و مدل‌ برتر را بخرد. در این صورت، باید کلی تحقیق و بررسی انجام دهد تا در آخر، محصول دل‌خواه را بیابد.

در این نوبت قصد نداریم چند اسمارت فون را برای‌تان لیست کنیم که جزء سطح‌های بالای بازار هستند. فقط می‌خواهیم به جدیدترین‌ها بپردازیم. همین باعث می‌گردد دیدی عمیق از مارکت گوشی پیدا کنیم و تصمیمات درستی بگیریم.


دوجی BL9000

اردیبهشت‌ماه ۹۷

اگر خواهان یک گوشی به‌شدت خاص و یونیک هستید و در عین حال می‌خواهید یک هندست فوق‌العاده را در بخش مشخصات داشته باشید، حتما حتما به دنبال این مدل از دوجی باشید. طراحی متفاوت گت دل کاربران را می‌رباید و برای یک لحظه هم که شده، ما را از روزمرگی جدا می‌نماید. صفحه‌نمایش عظیم گوشی محتواهای مختلف را با تمام جذابیت پخش می‌کند و مطمئن چیزی را از قلم نمی‌اندازد. همه‌ی جزئیات نقش می‌بندند و رنگ‌ها به آن‌ها جان می‌دهند!

 

پس تجربه‌ی بازی‌ها و اپ‌ها خارق‌العاده و بی‌شک لبخند بر روی لب‌تان می‌نشیند. تقریبا از نظر سخت‌افزاری هم موبایل چینی‌تبار مشکلی ندارد. حدود ۶ گیگابایت رم در اختیارتان قرار گرفته و امکان اجرای هم‌زمان اپ‌ها و گیم‌ها را به کاربر می‌بخشد. خیلی راحت محتواها را تست کنیم و اصلا نگران نباشید!


هوآوی Y3 2018

اردیبهشت‌ماه ۹۷

هوآوی نامی آشناست و کم‌تر کسی با ایشان غریبه هست. این شرکت توانست در مدت زمان نه‌چندان بلندی به شهرت و محبوبیت زیادی برسد و محصولات خود‌ را در جای‌جای جهان بفروشد. این مدل هم حاصل روزها تلاش کارکنان کمپانی مذکور است‌.

با Y3 2018 می‌توانید در همه‌جا و در بیش‌تر شرایط به فیلم‌برداری و عکس‌برداری بپردازید و لحظات ناب را ثبت کنید. این کار با کمک لنز دستگاه قابل انجام است که سریعا روی سوژه فوکوس می‌کند. نمایشگر هم ۶۵ اینچی و اگر زیاد حساس نباشید، حتما لذت خواهید برد و قادرید گیم‌های گوناگونی را تجربه نمایید. (البته این طبیعیست که نتوانید طعم همه‌ی بازی‌ها را اعم‌از آن سنگین‌وزن‌ها بچشید!). ظرفیت باتری درکنار رزولوشن صفحه و قدرت پردازش‌گر، انگار رک‌و‌پوست‌کنده می‌گوید «من عمر زیادی داریم و حالاحالاها ولت نمی‌کنم!»

 

شارپ AQUOS R2

این گوشی هنوز عرضه نشده و انتظار می‌رود در ماه جاری میلادی کمپانی ژاپنی آن را به بازارهای جهانی ارائه دهد. در نتیجه، شاید تمام ویژگی‌هایی که در ذیل لیست می‌کنیم، درست و صحیح نباشند. صفحه‌ای به اندازه‌ی ۶ اینچ روبروی‌تان قرار دارد و حسابی دل‌بری می‌کند! رنگ‌ها در این نمایشگر اغواکننده هستند و روشنایی هم در حد راضی‌کننده‌ای قرار دارد.

و اما کیفیت نمایشگر. پنل Aquos R2 جزئیات را تمام و کمال به نمایش می‌گذارد و چیزی را از قلم نخواهد انداخت. نسبت تصویر بدنه سبب شده تا گوشی به راحتی در دست و تقریبا در همه‌‌ی موقعیت‌ها جای بگیرد. دوربین نیز از نوع دوگانه و از کیفیت بسیار بالایی بهره‌مند است. بی‌تردید عکس‌های روشنی خواهید گرفت و حتما لحظات ماندگار می‌شوند.

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه