fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / کامپیوتر و نرم افزار /بدترین و بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2018

بدترین و بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2018

بدترین و بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2018

بدون به توجه به کاربرد ما از لپ تاپ، توجه به برند مهم است، به همین دلیل در این مطلب با بدترین و بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2018 آشنا خواهیم شد. اگر قصد خرید یک سیستم کامپیوتری قابل حمل دارید، بهتر است از بین محصولات بهترین برندهای لپ تاپ دست به انتخاب بزنید.

شرکت‌ های زیادی اقدام به ساخت لپ تاپ می‌ کنند، اما رویکرد بازار و کاربران نسبت به محصولات تمامی آن‌ ها یکسان نیست. به عنوان نمونه سامسونگ جزو بهترین برندهای لپ تاپ شناخته نشده و کاربران دید خوبی نسبت به آن ندارند، هر چند این برند در دنیای گوشی های هوشمند حرف اول را می‌ زند.

بر اساس میزان پشتیبانی، سبک طراحی، نوآوری‌ های به کار رفته و همچنین قیمت و کیفیت، ده مورد از بهترین برندهای لپ تاپ در سال 2018 را معرفی خواهیم کرد.

در بین بهترین برندهای لپ تاپ باز هم رتبه نخست به لنوو می‌ رسد. البته اختلاف آن با رتبه‌ های دوم و سوم یعنی اچ پی و دل بسیار کم بوده و رقابت نزدیکی بین آن‌ ها در بازار لپ تاپ وجود دارد. پیشتر، اپل نیز در این رقابت نزدیک بین رتبه‌ های نخست قرار داشت، اما اکنون به رتبه هفتم سقوط کرده است.

 

1- لنوو (86 از 100)

همانند سال گذشته، در سال 2017 نیز لقب بهترین برند لپ تاپ به لنوو رسید. این شرکت وضعیت کاملا بالعکسی با سامسونگ دارد! کاربران به هیچ عنوان روی خوشی به گوشی های هوشمند آن نشان نمی‌ دهند، اما سال‌ ها است لنوو، اولین گزینه آن‌ ها حین خرید لپ تاپ است.

به عنوان محصولات رده اول آن می‌ توان به تینک پد ایکس 1 کربن اشاره کرد که سال گذشته در کمال تعجب توانست در بررسی‌ های تخصصی، پنج ستاره را به خود اختصاص داده و به عنوان محصولی بی‌ نقص شناخته شود. نزدیک به 53 درصد لپ تاپ‌ های لنوو، در بررسی‌ های تخصصی چهار و یا پنج ستاره دریافت می‌ کنند.

دوام بالا، کیفیت ساخت، عمر زیاد و از همه مهمتر قیمت مناسب در مقایسه با رقبا، جزو اصلی‌ ترین دلایل قرارگیری لنوو در صدر بهترین برندهای لپ تاپ به شمار می‌ روند.

 

2- اچ پی (85 از 100)

ارائه محصولات ارزشمندی همچون اچ پی Spectre x360، اچ پی زد بوک 17 و اچ پی انوی 13 تی، به این برند کمک کرد خود را به رده دوم بهترین برندهای لپ تاپ برساند. قدمت اچ پی در دنیای لپ تاپ‌ ها بسیار بیشتر از سایر برندها است، به همین دلیل کاربران احترام خاصی برای آن شرکت قائل هستند. از مدت‌ ها قبل بین طراحی زیبای محصولات اچ پی و قیمت مناسب محصولات لنوو، رقابتی جذاب شکل گرفته است.

 

3- دل (82 از 100)

دل جزو شرکت‌ هایی است که در بین محصولات آن، لپ تاپ‌ هایی فوق‌ العاده قدرتمند و گران و همچنین لپ تاپ‌ هایی ساده و اقتصادی دیده می‌ شود. یکی از دلایل افزایش محبوبیت این برند علاوه بر قدمت آن، پشتیبانی فنی بسیار مناسب و رضایت‌ بخش است.

 

4- ایسر (81 از 100)

ایسر نیز همانند لنوو، محصولات ارزشمندی را به ازای قیمت‌ های مناسب در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. تنوع و ارائه لپ تاپ‌ در شکل‌ های مختلف جزو مهمترین دلایل قرارگیری ایسر در پنج رتبه اول بهترین برندهای لپ تاپ به شمار می‌ رود. در بین لپ تاپ‌ های ایسر، محصولات فوق‌ العاده قدرتمند و گران قیمتی همچون پریدیتور 21 ایکس نیز دیده می‌ شود که کمتر رقیبی در بازار برای آن وجود دارد.

 

4- ایسوس (81 از 100)

ایسوس و ایسر به صورت اشتراکی در رتبه چهارم بهترین برندهای لپ تاپ قرار می‌ گیرند. یکی از اصلی‌ ترین دلایل استقبال کاربران از محصولات ایسوس با وجود قیمت‌ های بالای آن‌ ها، داشتن به‌ روزترین و جدیدترین تکنولوژی‌ ها است. نباید فراموش کرد در بازار لپ تاپ‌ های گیمینگ، برند ایسوس اکنون نخستین انتخاب کاربران محسوب می‌ شود. برای کاربرانی که به دنبال لپ تاپ‌ های بسیار سبک، ظریف و قابل حمل می‌ گردند، بهترین گزینه‌ ها در محصولات سری زن بوک ایسوس یافت می‌ شوند. با وجود این همه تنوع، تکنولوژی و ویژگی در لپ تاپ‌ های ایسوس، قیمت‌ های بالای آن‌ ها عاملی بازدارنده است.

 

6- مایکروسافت (77 از 100)

محصولات سری سرفیس بوک مایکروسافت بسیار گران قیمت هستند، اما امکانات، زیبایی و راحتی حمل آن‌ ها به حدی است که کاربران به خریدشان مجاب می‌ شوند. لپ تاپ‌ های این سری از قدرتمندترین تراشه‌ های اینتل قدرت گرفته و به همین دلیل برای هر نوع کاری بدون توجه به قدرت پردازشی مورد نیاز، مناسب تلقی می‌ شوند. در مقایسه با لیست سال گذشته، مایکروسافت امسال چهار پله صعود داشته است.

 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه