fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / شبکه‌ اجتماعی /تلگرام، پیامرسان برتر

تلگرام، پیامرسان برتر

تلگرام، پیامرسان برتر

تاریخچه تلگرام

تلگرام یکی از دسته نرم افزارهای شبکه های اجتماعی بود که بسیار شهرت پیدا کرد و این شهرت سازنده اش را وسوسه کرد تا قابلیت های جدیدی به این نرم افزار اضافه کند، این دلیل کافی بود تا پاول دورف سازنده و برنامه نویس تلگرام بروزرسانی های بیشمار و قابلیت های جدیدی را به نرم افزار خود اضافه کند.

 تلگرام از زمانی که در بین مردم رواج پیدا کرد قابلیت های کمی داشت ولی یکی از مهمترین دلایلی که تلگرام برتر شد و از بقیه ی پیامرسان ها سبقت گرفت وجود امنیت، سرعت، کارایی، و دقتش بود و همین دلایل باعث شد که با استقبال فراوانی روبرو شود و هنوز هم توانسته خود را در صدر جدول پیامرسان های برتر حفظ نماید و هر روز بهتر از دیروز شود.

برنامه تلگرام در 28 مرداد 1392 (2013/10/20) به بهره برداری و استفاده رسید، برادران دوروف که روسی بودند به عنوان سازنده تلگرام می باشند.

نسخه های تلگرام

تلگرام بالعکس دیگر پیامرسان ها دارای نسخه های متفاوت است که این هم از دلایل برتری آن است. امروزه نسخه های متفاوتی به صورت رسمی و غیر رسمی برای تلگرام وجود دارد که همه از یک سرور و پروتکل استفاده میکنند و هرکدام قابلیت های متعددی نسبت به بقیه دارند. موبوگرام، تلگرام فارسی، طلا گرام، توربوگرام و... از نسخه های دیگر تلگرام هستند.

اما برای استفاده ما کدام یکی از نسخه های بهتر و امنیتی تر میباشد؟ قاعدتا پاسخ ما مشخص است چرا که نسخه اصلی هر چیزی به نسخه فرعی ارجعیت دارد پس میتوان گفت بهتر است از نسخه اصلی نرم افزار تلگرام (تلگرام اندروید را میتوانید از اینجا دانلود کنید) که از نظر متخصصان بهتر و امنیتی تر است استفاده کنید. از دیگر قابلیت های تلگرام وجود نسخه های متفاوت برای هر کلاینت است که باز هم نسبت به دیگر پیامرسان ها پیشی گرفته و بدین معناست که تلگرام برای هر سیستم عامل یک نسخه منتشر کرده که هر کاربر با هر سیستم عاملی از هر جای دنیا بتواند از تلگرام استفاده کند.

قابلیت های تلگرام در نسخه جدید v4.8.2

- قابلیت استریم ویدیو و موزیک: با استفاده از این قابلیت میتوانید بدون نیاز به دانلود کامل پخش را شروع کرده و تا جایی که دلتان میخواهد به صورت آنلاین تماشا و یا گوش کنید.

- تعویض خودکار پوسته بر اساس ساعت: با استفاده از این قابلیت میتوانید در دو زمان خاصی که خودتان تعیین میکنید پوسته تلگرام تعویض شود.

- قابلیت لاگین: این قابلیت به شما کمک میکند که با استفاده از نرم افزار و نام کاربری پسوورد در سایت های تحت پشتیبانی وارد شوید یا به اصطلاح لاگین کنید.

قابلیت ها کلی تلگرام

  • ایجاد گروه
  • چت حفاظت شده
  • افزودن کانال
  • نام کاربری
  • حریم خصوصی و امنیت
  • دریافت فایل های صوتی و تصویری
  • و...

 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه