fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / اپلیکیشن کاربردی /فورتنایت بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از IOS درآمد کسب کرده است

فورتنایت بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از IOS درآمد کسب کرده است

فورتنایت بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از IOS درآمد کسب کرده است

فورتنایت بیش از ۵۰۰ میلیون دلار از IOS درآمد کسب کرده است

نه تنها بازی فورتنایت بیشترین رشد را در کامپیوتر شخصی و کنسول در سال گذشته داشته است،بلکه همچنین بیشترین رشد در بین بازی های iOS را نیز بدست آورده است.طبق آنالیز هوشمند فروشگاه Sensor Tower،این بازی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فقط در ۳۲۶ روز بعد از عرضه درآمد کسب کرده است که توانسته است رکورد هر بازی دیگر را بزند.

فورتنایت اولین بازی است که درآمدی بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در کمتر از یک سال کسب کرده است که توانسته است رقبایی مثل کلش رویال را ۱۶% افزایش شکست دهد.در عین حال،در اندروید آنه به درآمد ۱۰۰ میلیون دلاری در زمان یکسان رسیدند.به طور متوسط آنها در هر روز ۱٫۵۳ میلیون دلار روی دستگاه های iOS و حدود ۰٫۳۱ میلیون دلار در روز بر روی دستگاه های اندروید،درآمد کسب کردند.

مسیر Epic به نظر می رسد کاملا متفاوت است،البته اپل ادعا می کند که ۳۰ درصد کل درآمد این اپلیکیشن را دریافت کرده است که حدود ۱۵۰ میلیون دلار می شود.در اندروید،Epic توانست پلی استور را دور بزند و تمام سود را برای خود حفظ کند که به طور کل حدود ۴۵۰ میلیون دلار می باشد.

پلیر های آمریکایی حکمفرمای این نمودار هستند که حدود ۶۴ درصد از دستگاه های iOS و آیفون با درآمد ۳۲۰ میلیون دلاری می باشند.Sensor Tower برای کاربران اندروید توزیع جغرافیایی انجام نداده است،اما احتمالا کمتر از مقدار آمریکا می باشد.زیرا این پلتفرم در سراسر جهان محبوب است.

فورتنایت اخیرا رشد محبوبیت و درآمد بالایی داشته است و این پول را در مسیر درستی خرج خواهد کرد زیرا رقیب او یعنی Apex Legends در حال رشد چشمگیری است و برای پورت های موبایل برنامه ریزی کرده اند.در هر صورت بازی های انر نبرد سلطنتی رشد خیلی زیادی در جهان داشته است.

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه