fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / اپلیکیشن کاربردی /کاربردی ترین اپلیکیشن های سال 98

کاربردی ترین اپلیکیشن های سال 98

کاربردی  ترین اپلیکیشن های سال 98

کاربردی ترین اپلیکیشن های سال 98

1- APKPure برنامه کاربردی و یک مارکت خارجی با پشتیبانی از زبان پارسی برای گوشی اندرویدی میباشد و جایگزینی مناسب برای پلی استور گوگل است. توسط برنامه APKPure اگر دسترسی پلی استور توسط گوگل برای کاربران ایرانی مسدود شود و یا اپلیکیشنی برای کشور شما از طریق پلی استور در دسترس نباشد، به راحتی میتوانید آنرا توسط این برنامه بروزرسانی و دانلود کنید . در این برنامه امکان مدیریت فایل های XAPK وجود دارد.

2- App Cloner برنامه کاربردی برای گوشی اندرویدی که توسط آن میتوانید چندین نسخه از یک برنامه را در گوشی خود نصب و به صورت همزمان اجرا کنید. با کمک برنامه App Cloner میتوانید برنامه هایی مانند فیسبوک ، واتس اپ ، تویتر را با حدود 100 گزینه سفارشی سازی کنید و دسترسی برنامه مورد نظر را به قسمت های مختلف گوشی محدود کنید و یا آیکون ، رنگ آیکون و یا نام برنامه را تغییر دهید.

3- AZ Screen Recorder بهترین نرم افزار اندروید برای ضبط یا فیلم برداری از صفحه نمایش گوشی اندروید شما میباشد. برنامه AZ Screen Recorder برای شروع و متوقف کردن ضبط ، نیازی به دسترسی روت ندارد و به شما امکان می دهد صفحه نمایش خود را روی بصورت HD و FullHD ضبط کنید و این تنها برنامه ضبط از صفحه نمایش در بازار اندروید است که می تواند هنگام ضبط مکث کنید و مجدد ضبط را ادامه دهید. همچنین می توانید صدا را از میکروفون ضبط کنید و به طور خودکار در فیلم های ضبط شده از صفحه نمایش ادغام کنید و از این کار برای ساخت فیلم آموزش ، فیلم تبلیغاتی ، اظهار نظر در مورد بازی و گیم پلی و یا ضبط چت تصویری استفاده کنید و بعد از فیلم برداری، فیلم ضبط شده را برش دهید.

4- Google Play Store گوگل پلی برنامه رسمی فروشگاه آنلاین مارکت اندروید جهت دسترسی و دانلود به این مارکت میباشد. Google Play یک سرویس پخش دیجیتال محتوای چند رسانه‌ای از شرکت گوگل است که شامل یک فروشگاه آنلاین برای موسیقی، فیلم، کتاب و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های اندروید و یک مدیا پلیر ابری می‌باشد. این خدمات از طریق وب، اپلیکیشن موبایل Play Store در اندورید و گوگل تی‌ وی در دسترس می‌باشد. خریداری محتوا برای تمام پلاتفرم‌ها/دستگاه‌ها قابل دسترس است. گوگل پلی در ماه مارس ۲۰۱۲ معرفی شد، زمانی که گوگل، خدمات دو برند سابق اندروید مارکت و گوگل موزیک را ادغام کرد و برند جدید گوگل پلی را معرفی کرد.

5- APKMirror Installer نرم افزاری کاربردی برای اندروید برای نصب برنامه های وب سایت APKMirror که بصورت apkm منتشر میشود. Google فرم جدید نصب برنامه با نام App Bundles را پایه ریزی کرده است. در این روش فایل های تقسیم بندی شده اند و زمان نصب یا بروزرسانی از پلی استور شما تنها فایل آپدیت یا فایلی که مناسب دستگاه شما میباشد را دانلود خواهید کرد. در فرم جدید App Bundles شما فایل خود را نمیتوانید بصورت مستقل در اختیار داشته باشید تا برای دیگران ارسال و یا زمان دیگری بصورت آفلاین نصب کنید و امکان دانلود برنامه از سایر سایت ها بصورت فایل مستقل وجود ندارد.

5- Clone app برنامه کاربردی اندرویدی که توسط آن چندین نسخه از یک برنامه را ساخته و بر روی یک دستگاه بطور همزمان اجرا کنید. در پیام‌رسان‌های شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند فیسبوک، واتساپ، لاین، اینستاگرام، وی‌چت و بطور همزمان در اکانت‌های متفاوت لاگین کنید. اکانت شخصی، اکانت کاری، و یکی برای هر موردی که دلتان بخواهد. بازی دلخواه‌تان را با چند اکانت و هر کدام با شخصیت‌های مختلف بر روی یک دستگاه اجرا کنید. برنامه‌های‌تان را بر روی دستگاه مخفی کرده، در فضای موازی کاملا خصوصی اجرا کنید و بطور کامل از حریم خصوصی خود محافظت کنید.

6- Adobe AIR اپلیکیشنی که کارایی گوشی اندروید شما را ارتقاء می دهد. برنامه Adobe AIR میتواند برنامه های وب را بدون باز شدن مرورگر اجرا کند. همچنین شما برای اجرای برخی از بازی ها و برنامه ها به نصب بودن آن در گوشی نیاز خواهید داشت. به کمک Adobe AIR شما به راحتی می توانید به دنیای فلش سفر کنید.

7- Root Checker برنامه کاربردی برای گوشی اندرویدی و یک روش آسان و سربع جهت بررسی اینکه گوشی اندرویدی شما روت شده میباشد یا خیر. برنامه Root Checker "اطلاعات باتری" جریان شارژ / تخلیه باتری را نشان می دهد و همچنین اطلاعات مربوط به سلامت باتری، ولتاژ و درجه حرارت را ارائه می دهد.

8- Data Usage Monitor  اپلیکیشن کاربردی جهت مدیریت مصرف دیتای اینترنت توسط اپلیکیشن های نصب شده به روی دستگاه اندرویدی می باشد. اپلیکیشن مصرف WIFI  و سیم کارت موبایل را با دقت جدا کرده و ترافیک روزانه و ماهانه را اندازه گیری کرده و بصورت نمودار در اختیار شما قرار میدهد .Data Usage Monitor  مقدار مصرف دیتای اینترنت را تفکیک کرده و به صورت ssid نمایش می دهد که با این روش متوجه خواهید شد که هر اتصال WIFI به چه مقداری از دیتای اینترنت مصرف داشته است.

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه