fasliblog
فصلی بلاگ / علم و دانش / دانستنی ها /انچه زنان باید درباره مردان بدانند!!!!!!

انچه زنان باید درباره مردان بدانند!!!!!!

انچه زنان باید درباره مردان بدانند!!!!!!

واقعیت هایی درمورد اسرار درونی مردها

اکثر باورهای متداول درمورد مغز مردها براساس تحقیقات انجام گرفته روی مردهای سن 19 تا 22 سال است، کسانیکه هنوز تحصیلات دانشگاهی شان را هم به پایان نرسانده اند و در این تحقیقات برای درآوردن خرج روزمره و دانشگاهشان شرکت می کنند.ولی مغر مردها در طول عمرشان تغییرات زیادی می کند.اینجا درمورد باورهای نادرست متداول صحبت می کنیم.
آنوقت خواهید فهمید که مردها تا چه اندازه دربرابر تنهایی آسیب پذیر هستند و چرا تا این اندازه روی پیدا کردن راه حل متمرکزند.مردها

  ده واقعیت که همه زنها باید درمورد مغز مردها بدانند

مردها هم دوست دارند ازدواج کنند

زن ها دوست دارند زندگی شان سر و سامان پیدا کنند ولی مردها دوست ندارند متعهد شوند و دلشان می خواهد آزادی شان دست خودشان باشد.
شاید این یکی از بزرگترین باورهای نادرست درمورد مردها باشد که از گرایش امریکایی ها به استفاده از داوطلبان بسیار جوان برای تحقیقات انجام گرفته ناشی می شود.

در یک تحقیق انجام گرفته در بولیوی نشان داده است که خیانت ها معمولاً تا قبل از سن 30 سالگی آقایان اتفاق می افتد.
براساس این تحقیق، بعد از 30 سالگی مردها دیگر سرگرم تامین معاش خانواده شان می شوند. البته متعهد شدن برای بعضی از مردها سخت تر از بقیه است –مشکلی که براساس تحقیقات می تواند ریشه ژنتیکی داشته باشد.
مردهایی که «ژن بی بندوباری» ندارند، تقریباً 60 درصد جامعه را تشکیل می دهند و احتمال ازدواج کردنشان بیشتر است.

رئیس کیه؟

سلسله مراتب های ناپایدار اضطراب زیادی برای مردها ایجاد می کند.
ولی یک زنجیره مشخص از دستورات، مثل دستورانی که در ارتش و بسیاری محیط های کاری تمرین می شود،سطح تستوسترون آنها را پایین آورده و خشونت مردها را کنترل می کند.

درگیر شدن با ایجاد سلسله مراتب ها که از سن 6 سالگی برای مردها شروع می شود، باعث می شود مردها سعی داشته باشند همیشه خودشان بالادست رفته و بقیه را پایین دست خود بدانند.

از دل برود هر آنکه از دیده شان برفت

تستوسترون که بیشتر با خشونت و دشمنی مرتبط دانسته می شود،هورمون جنسی هم هست. و این میل در مردان شش برابر زنان است.محققان دریافته اند که تستوسترون بخش کنترل ضربه در مغز را دچار اخلال می کند.
بااینکه هنوز نیاز به تحقیقات بیشتر است ولی همین توضیح می دهد که مردها تا زمانی که زنی جلو چشمشان است به او فکر می کنند و وقتی از دیدشان خارج می شود، از ذهنشان هم بیرون می رود.

احساسی تر

بااینکه معمولاً زنان جنسیت احساسی تر قلمداد می شوند،ولی نوزادان پسر معمولاً واکنش های احساسی بیشتری نسبت به نوزادان دختر داده و احساساتشان را بیشتر ابراز می کنند.

مردان بزرگسال هم واکنش های احساسی قوی تری دارند ولی قبل از اینکه از این احساسات آگاهی داشته باشند. وقتی این احساسات به خودآگاه آنها می رسد، سعی می کنند روی آن سرپوش گذاشته و نشانش ندهند.

پسرها در جوانی یاد می گیرند که احساساتشان را پنهان کنند،چون اگر آنها را نشان دهند، به نظر فرهنگ و جامعه مردانه نیست.
ولی سرپوش گذاشتن بر روی احساسات هم واکنش«جنگ و گریز» را در آنها فعال می کند. واکنش قوی مرد و سرکوب متعاقب آن او را برای برخورد با یک تهدید آماده می کند.

 

مردها به قدردانی واکنش نشان می‌دهند
قدردانی و حتی بزرگ کردن آن تفاوت بزرگی در رفتار طرف‌تان ایجاد خواهد کرد. تحقیقات نشان می‌دهند مردان کمک بیشتری در مراقبت نوزادشان می‌کنند، اگر همسرشان از کارهای آنها تشکر و قدردانی کنند و او را تشویق کنند.

مردها درباره رابطه جنسی فکر میکنند... آن هم زیاد
خوب قبول می‌کنیم، این یک راز نیست! بیشتر مردان زیر ۶۰ سال حداقل یک بار در روز به رابطه جنسی فکر می‌کنند، در حالی که این آمار برای یک چهارم زنان اتفاق می‌افتد. البته تنها این نیست، مردان دو برابر زنان درباره جزئیات چگونگی یک رابطه جنسی خیال‌بافی می‌کنند.

از نظر مردان رابطه جنسی مسئله بسیار مهمی است
این باور اشتباهی است که رابطه جنسی برای مردان فقط یک هوس و سرگرمی است. برای بسیاری از مردان، رابطه جنسی یک عمل بسیار مهم بین دو شخص متعهد است و مانند اکثر زنان بسیاری از مردان هم معتقدند برقراری رابطه جنسی با همسر و شخصی که به آن متعهدیم بسیار لذت بخش‌تر و با ارزش‌تر از یک فرد گذراست. 

مردها از خشنود کردن همسرشان لذت می‌برند
رضایت و خوشنودی شما برای همسرتان مهم است، ولی تا زمانی که نگویید چه می‌خواهید و چه چیز لازم دارید او نخواهد فهمید. بیشتر زنان از صحبت درباره اینکه از چه چیزی خوششان می‌آید و از چه چیزی بدشان می‌آید، خجالت می‌کشند. اگر طوری با او صحبت کنید که غرور و مردانگی‌اش نشکند، او به شما گوش خواهد داد. چون به خوبی می‌داند اگر شما خوشحال باشید او را خوشحال خواهید کرد

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه