fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / کامپیوتر و نرم افزار /خبری در راه است!!! آفیس 2019 پایان سال ارائه خواهد شد

خبری در راه است!!! آفیس 2019 پایان سال ارائه خواهد شد

خبری در راه است!!! آفیس 2019 پایان سال ارائه خواهد شد

شرکت بزرگ مایکروسافت آفیس که همه ی ما نرم افزارها و پروژه هایش را می شناسیم شرکتی که نرم افزار آفیس و یا ویندوز 10 را ارائه کرده است. این شرکت هر سه سال یکبار آپدیتی برای نرم افزار حرفه ای اش یعنی آفیس ارائه می کند. دو سال است که از ارائه آفیس 2016 می گذرد و این شرکت قصد دارد تا پایان شهریور امسال یعنی سال 2018 آپدیتی جدید و بسیار کاملی را ارائه دهد. سخنگوی این شرکت افزود که این نسخه تنها قابل اجرا بر روی ویندوز 10 می باشد و صرفا علت بروزرسانی آن همسان سازی اش با ویندوز 10 بوده است.

قرار است چیز های جدید به آن اضافه شود از جمله کارکرد بهتر با فونت ها و زیباتر و اضافه شدن برخی توابع و فرمول های دیگر روی اکسل، البته از باقی بودن نرم افزار های اوت لوک یا پابلیشر خبری به دست نرسیده است.

هنوز مشخص نیست کاربران برای خرید آفیس 2019 باید چه رقمی را پرداخت کنند. مایکروسافت در تلاش است کاربران را به استفاده از نسخه کلود آفیس یا همان آفیس 365 ترغیب کند. اما بسیاری از افراد هنوز ترجیح می دهند از نسخه آفلاین این سیستم عامل بهره بگیرند.
در آفیس جدید قابلیت نشانه گذاری جوهری یا inking تقویت شده، تحلیل داده ها با اکسل بهتر انجام می شود و برخی قابلیت های تازه برای پاورپوینت در نظر گرفته شده است. گفتنی است هر نسخه مجاز از آفیس 2019 تنها بر روی یک رایانه شخصی قابل نصب خواهد بود.
اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه