fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / اخبار کوتاه /قیمت ارزان و تنوع دارویی بالا/تکنیک آمازون برای فروش آنلاین دارو

قیمت ارزان و تنوع دارویی بالا/تکنیک آمازون برای فروش آنلاین دارو

قیمت ارزان و تنوع دارویی بالا/تکنیک آمازون برای فروش آنلاین دارو

شرکت آمازون مجموعه از  داروهای ارزان قیمت را برای گروهی از داروهای بدون نیاز به نسخه، آماده کرده و قضد دارد با این روش با فروشنده های عمده دارو رقابت کند.

 آمازون بدون سر و صدا و جلب توجه یک خط فروش اختصاصی را راه اندازی کرده که داروهای بدون نیاز به نسخه را به فروش می رساند. داروهایی مثل مسکن ها که البته یک ویژگی خاص دارند. این داروها ارزان تر از داروهای موجود در بازارند. .
درواقع آمازون با داروخانه های مختلف به شدت  رقابت می کند. رقابتی که احتمالا در آن برنده است. این غول تجارت الکترونیک یک خط تولید شامل حدود 60 محصول از ایبوپروفن راه اندازی کرد. این محصولات توسط کمپانی "پیرگو"  تولید می شود، اما تحت نام تجاری فروشگاه آمازون کار می کند.

آمازون برای استفاده از حاشیه سود ایمن، قیمت محصولات خود را پایین تر از رقبا کرده است. اعمال این تاکتیک در خصوص محصولات بهداشتی می تواند به داروخانه هایی که در حال حاضر از فروش نامناسب برخوردارند فشار بیاورد. 

برخی  از کارشناسان هشدار داده اند که این موضوع می تواند به مرور زمان به  تغییر رفتار خرید مردم منجر شده و آنان را به سمت خرید آنلاین دارو منجر شود.

این داروها حدودا 1 میلیارد دلار از فروش فروشگاه های پیلپک را نیر شامل می شود.معامله آمازون و پیلپک می تواند به رقبا در بلند مدت ضرر بسیاری برساند.

 

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه