fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / موبایل و تبلت /موبایل سال 2019 اپل برادر آیفون X خواهد بود

موبایل سال 2019 اپل برادر آیفون X خواهد بود

موبایل سال 2019 اپل برادر آیفون X خواهد بود

شرکت اپل شرکتی است که تا بحال تعدای تلفن همراه با سیستم عامل آی او اس را ارائه کرده است. این شرکت اعلام کرده که قصد دارد برای سال 2019 موبایل با شباهت زیاد به آیفون X ولی با قابلیت های بیشتر و بهتر را ارائه کند. این گوشی که فرق ظاهری چندانی با آیفون X ندارد مضامینش به شکل زیر خواهد بود.

مونه سمت چپ آیفون X و نمونه سمت راست طرحی از آیفون سال 2019 است که بر اساس گزارش ها از فناوری های Touch ID و نیز Face ID بهره خواهد برد.

به نظر می رسد دلیل این اتفاق محدودیت های مرتبط با فناوری Face ID باشد. این فناوری تشخیص چهره در ابتدا بسیار هیجان انگیز به نظر می رسید، ولی آزمایش های گوناگون مشخص کرد که این فناوری آن قدرها هم قابل اطمینان نیست و حتی می تواند از دوقلوهای همسان یا ماسک چهره شکست بخورد.

همچنین پیش از این اشاره کرده بودیم که فناوری تشخیص چهره آیفون X در مقابل حسگر اثر انگشت موبایل های دیگر اپل در اکثر شرایط کاری، کندتر عمل می کند. از سوی دیگر بنا بر ادعای نشریه فوربز لبه بالایی نمایشگر نسل 2019 آیفون که حسگرهای مرتبط با فناوری تشخیص چهره Face ID را در خود جای می دهد ظریف تر از قبل طراحی خواهد شد.

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه