fasliblog
فصلی بلاگ / فناوری / کامپیوتر و نرم افزار /کامپیوتر یا بلندگو؟

کامپیوتر یا بلندگو؟

کامپیوتر یا بلندگو؟

شرکت اچ پی به تازگی قصد دارد که کامپیوتر جدیدی را معرفی کند. نکته جالب این کامپیوتر که HP Pavilion Wave  نام دارد این است که Wave شکل و شمایلی شبیه به بلندگو دارد. Wave به شکل منشوری مثلثی شکل با لبه های گرد و لایه ی پارچه ای که روی خود دارد بسیار شبیه به یک بلندگو می باشد.

البته هدف شرکت اچ پی هم این است که با تغییر ظاهر کامپیوتر هایش به شکل وسایل خانگی مردم را بیشتر برای خرید آن مجاب کند و سعی میکند تا کامپیوتر هایش را کوچک تر، سبک تر و زیباتر بسازد و صد درصد به این هدف خود خواهد رسید.

البته این شرکت سنگ تمام گذاشته و نسبت به ابعادی که این کامپیوتر دارد بسیار قویتر و شگفت انگیز تر است به طور مثال در این رایانه از یک بلندگوی دالبی و حرفه ای استفاده شده که میتواند صدا را با کیفیت عالی و شعاع 360 درجه پخش کند البته نادیده نماند که استفاده از یک بلندگوی خانگی خوب بهتر از این بلندگو می باشد. نکته ی دیگر این است که با اینکه شبیه به بلند گو است اما پورت هایی که دارد او را متفاوت می کند برای مثال در جلوی این کیس یک پورت هدفون و یک پورت USB نسل سوم قرار دارد و این هم ملاک دیگری از برتری آن می باشد.

در پشت دستگاه نیز به صورت عمودی پورت‌های بیشتری شامل USB معمولی و نوع سی، درگاه کارت حافظه SD، یک پورت HDMI و چند درگاه دیگر وجود دارد.

پردازنده گرافیکی

این کیس دارای دو کارت گرافیکی آنبرد با مدل های AMD R9 &&& M470 می باشد که می توانید از این ها استفاده کنید و یا کارت گرافیک مجزایی را خریداری کنید. اگر تصمیم به استفاده از کارت گرافیک جداگانه، که قوی‌ تر از آنبرد است، داشته باشید، می‌توانید دو مانیتور QHD یا یک مانیتور 4K به این کامپیوتر متصل و استفاده کنید.

پردازنده

این دستگاه را می توان با دو نوع پردازنده ساخت شرکت اینتل سری Skylake با مدل Corei5 &&& Corei3 خریداری کرد قسمت های دیگر مثلا فضای ذخیره سازی اش به دو نوع 1 ترابایت از نسل هارد و 128 گیگابایت از نسل SSD پر سرعت می باشد و رم این کامپیوتر با دو حافظه 8 یا 16 گیگابایتی بسیار عالی برای استفاده های شخصی می باشد.

البته شرکت درون آن یک میکروفن قرار داده تا راحتتر بتوان از کورتانا دستیار شخصی ویندوز 10 استفاده کرد.

این کامپیوتر جذاب از ماه آینده با قیمت 2،645،000 هزار تومان (529 دلار) عرضه می شود و این شرکت امیدوار است کاربرانی را که کار های معمولی خود را با کامپیوتر انجام می دهند به خرید این دستگاه مجاب کند. از سوی دیگر این دستگاه برای نوجوانانی که میخواهند اولین کامپیوتر خود را خریداری کنند مناسب می باشد.

سوال: به نظر شما این شرکت می تواند با ایده هایی که دارد خرید از محصولاتش را افزایش دهد؟؟ (لطفا جواب خود را از بخش ارسال دیدگاه برای ما ارسال کنید)

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه