fasliblog
فصلی بلاگ / علم و دانش / سبک زندگی /در تابستان چه بپوشیم؟

در تابستان چه بپوشیم؟

در تابستان چه بپوشیم؟

تابستان چه پارچه‌ای برای لباس انتخاب کنیم ؟

اگر قصد انتخاب لباس یا خرید پارچه برای فصل تابستان را دارید سعی کنید از رنگ‌های روشن و شاد انتخاب کنید. همه میدانیم که رنگ‌های روشن در فصول گرم سال به دلیل جذب نکردن گرما گزینه های مناسب‌تری هستند.

درمورد جنس پارچه‌ای که انتخاب می‌کنید هم باید یادآور شویم که پارچه‌های نخی که درصد پلی استر کمتری دارند و یا پلی‌استر ندارند گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند.

در ادامه٬ مناسب‌ترین پارچه‌ها برای این فصل را معرفی می‌کنیم:

لنین: لنین پارچه ای سبک و راحت است که در سال‌های اخیر استفاده از آن بسیار ترند شده است. این پارچه از الیاف درخت کتان تولید می‌شود و برای مانتو و شلوار و شومیز در این فصل گزینه بسیار مناسبی است.

پارچه‌های نخی: سال‌هاست استفاده از این پارچه‌ها برای این فصل پیشنهاد می‌شود و در واقع اولین گزینه انتخابی مادرها و مادربزرگ‌هاست.در سال‌های اخیر پارچه های نخی با طرح گلدار برای شومیز و مانتو مورد استقبال واقع شده است

پارچه پنبه‌ای : از اسمش کاملا مشخص است که از الیاف گیاه پنبه بدست می آید. باعث عرق کردن در فصل های گرم نمی شود و امروزه طرح های بسیار جذابی از این جنس پارچه در بازار و تولیدی های پوشاک موجود است.

لی کاغذی: از گزینه‌های جذاب و خنکی که سال‌هاست از مد نرفته و احتمالا هرگز هم مد را ترک نخواهد کرد پارچه لی کاغذی است. جنس این پارچه به کتان شباهت زیادی دارد و مناسب افرادی است که سبک پوشش اسپرت دارند. استفاده از آیتم‌های لی کاغذی در استایل‌های تابستانی٬ نشانه‌ای از استایلیش بودن شماست.

تابستان چه رنگی را برای لباس‌ها انتخاب کنیم؟

به جز رنگ‌های روشن مثل سفید٬ کرمی٬ صورتی کم‌رنگ٬ آبی روشن و که در ابتدای مقاله به شما پیشنهاد کردیم استفاده از رنگ‌های تند و تیز و اصطلاحا تابستانی می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش این فصل باشد.

ترکیب رنگ بنفش و زرد: این دو رنگ مکمل نیز در کنار هم درخشندگی و جذابیت فوق‌العاده‌ای دارند. در ترکیب این دو رنگ سعی کنید نسبت استفاده از دو رنگ را در کنار هم رعایت کنید تا تاثیر آن‌ها دوچندان شود. سعی کنید از رنگ زرد کمتر و از بنفش بیشتر استفاده کنید تا درخشندگی رنگ‌ها از دست نرود.

سفید کامل: این که برای یک قرار دوستانه یا یک میهمانی از ست یکدست سفید استفاده کنید احساس پاکی و شادی را به خودتان و اطرافیانتان منتقل می‌کنید.

همچنین با انتخاب مانتویی یک‌دست سفید در استایل‌های تابستانی٬ برای فرار از گرما بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اید. پیشنهاد ما به شما پوشیدن لباس‌های سفید گشاد مثل مانتو های بلند و راحت و شلوار دامنی است. اگر تا به‌حال چنین گزینه‌ای را امتحان نکرده‌اید دست به کار شوید و برای ادامه‌ی تابستان یک ست سفید کامل تهیه کنید. اکسسوری‌های حصیری و چوبی٬ مکمل‌های خوبی برای ست یکدست سفید هستند.

ترکیب صورتی  و آبی روشن: این ترکیب هم بسیار دوست داشتنی و ملیح است. ترکیب این دو رنگ در کنار هم احساس رویاگونه ای را منتقل می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم به کالکشن تابستانه کمدا سری بزنید. قطعا گزینه‌های بسیار مناسبی از این ترکیب رنگی را پیدا خواهید کرد.

طرح‌دار و شلوغ برای استایل تابستان: لباس‌ها و پارچه‌های طرح‌دار خاص می‌توانند معجزه‌هایی در ست‌ لباس شما باشند. انتخاب یک جز کوچک طرح دار مثل شال یا کفش و کیف یا شومیز زیر مانتو می‌تواند در یک ست ساده٬ تغییر بزرگی ایجاد کند.

کیف و کفش مناسب در استایل‌های تابستانی

بعد از انتخاب لباس مناسب به انتخاب کیف و کفش می‌رسیم.

کفش های بندی و جلو باز و صندل برای تابستان گزینه‌های هیجان‌انگیز و مناسبی هستند.

سعی کنید در کمدتان حتما یک جفت صندل داشته باشید. اگر اهل رنگی پوشیدن هستید رنگ صندل خود را از میان رنگ‌های شاد و پرانرژی تابستانه انتخاب کنید اما اگر به دنبال ست کردن دقیق لباس‌هایتان هستید سعی کنید صندلی به رنگ سفید٬ کرم یا مشکی اتخاب کنید. این رنگ‌ها به راحتی با اکثر لباس‌ها ست می‌شوند

در مورد کیف مناسب هم اگر اهل گشتن در کمدا و سرچ درمورد ترندهای سال باشید در جریان هستید که کیف‌های حصیری و بافته شده جزو بهترین و جذاب‌ترین ترندهای امسال هستند.

کیف‌های حصیری با همه لباس‌ها به راحتی ست می‌شوند پس نگران رنگ آن‌ها نباشید. همین حالا به کمدا سربزنید. گزینه‌های هیجان‌انگیز زیادی در این مورد برای خرید با قیمت مناسب پیدا خواهید کرد.

خوب است بدانید که در بازارهای محلی شما کشور٬ به راحتی می‌توانید نمونه‌های جذاب و دست دوزاین کیف‌ها را پیدا کنید. طرح‌هایی که با دیدن آنها قطعا شگفت‌زده خواهید شد

اکسسوری مناسب استایل‌های تابستانی

اگر اهل استفاده از اکسسوری هستید حتما در ست‌های تابستانه خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:

صدف: حال و هوای دریا و خنکی ساحل را به ست لباستان اضافه کنید. گردنبند و گوشواره و سنجاق سرهای دست ساز صدفی گزینه‌های جذابی هستند که برای همه‌ی ست‌های لباس این فصل مناسبند.

در اپلیکیشن کمدا می‌توانید از دسته‌بندی کاردستی‌ها٬ اکسسوری‌های صدفی جذابی را با قیمت مناسب پیدا کنید.

مروارید: احتمالا همه می‌دانید که امسال اکسسوری‌های مرواریدی ترند محبوبی شده‌اند و با استایل‌های کژوال و مجلسی ترکیب‌های بسیار جذابی می‌سازند. پیشنهاد ما استفاده از سنجاق سر های مرواریدی است که می‌توانید با جستجو در اپلیکیشن کمدا به راحتی و با قیمت مناسب خریداری کنید.

زیور آلات سبک بوهو: سبک بسیار جذابی از اکسسوری که معمولا هنر دست هستند. این سبک توسط مردم کوچ‌نشین بوهم در کشور چک به وجود آمد و خیلی زود به سبک فراگیری تبدیل شد. زیورآلات بوهو برای استایل‌های کژوال انتخاب‌های بسیار مناسبی هستند و معمولا ترکیب آنها با پارچه های وال یا لنین بسیار جذاب است.

دست بافته های دوستی یا فرندشیپ: زیورآلاتی که با دست بافته می‌شوند و ظرافت و دقت بسیار زیادی در تولید آن‌ها به کار می‌رود.

استفاده از دست‌بافته‌های دوستی یا فرندشیپ را برای این فصل به شما پیشنهاد می‌کنیم. این زیورآلات به‌دلیل داشتن رنگ‌های متنوع در بافتشان به راحتی با اکثر لباس‌هایتان ست خواهند شد.

اشتراک گذاری:

ارسال دیدگاه